Ny bloggdesign!

Nu har min blogg fått nytt utseende! Tyckte att den var lite grillig innan så jag frågade Linda om hon kunde fixa en ny lagom design. Det kunde hon, men tyvärr så funkade inte design-koderna på hennes dator så jag fick hitta en gratis design på nätet istället och jag tyckte denna var finast. Den har inte en massa onödigt krull och tjafs, utan är lugn och stilren. Kanske lite tråkig men då tar den inte focus från mina inlägg.

» Kommentarer
» Elisabeth

Visst är det skönt med en ny look... jag ska nog leka lite med min med, men kanske börja blogga igen först... vad tror du? Ett inlägg eller två om sommaren...

2012-09-05 // 23:29:24
URL: http://parlorochstickor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: