Glassbägare

Nu är det snart sommar (hoppas jag) och vad passar bättre än en glass i sommarsolen! Den här glassen smälter inte bort utan varar för evigt. Tyvärr så blir jag läskad att köpa en äkta, men det får vänta tills vädret blir bättre och då åker jag nog in till Vara och köper en italiensk hemgjord glass för de är gudomligt goda.
.

Mönstret hittade jag i Hemmets Journal nr 9 2010.

» Kommentarer
» Marie

Hej jag letar efter just det mönstret med ljus och lykta ....skulle du vilja hjälpa mig ?????
Betalar gärna för dom mönstren ......

Svar: Hej, visst kan jag hjälpa dej med mönstren. Kan skicka en pdf när jag börjar jobbet efter semestern. Jag hittade mönstren i Hemmets Journal nr9 2010 hos min mamma, så jag tänker inte ta betalt för dom. skicka gärna en påminnelse till min jobbmejl. [email protected] det skönt i sommar sverige

Hälsningar Maria Ivansson
Maria Ivansson

2012-07-27 // 07:02:21
» eva-maria flobrandt wiik

Hej. Hoppas du kan hjälpa mig med det här mönstret, har sökt med ljus o lykta efter det och blev så glad när jag såg att du har den. Har varit in här många gånger då du har en så inspirerande blogg och har virkat massor efter dina mönster men har inte sett denna förrän nu.

Svar: Kul att du gillar min blogg. Mönstret till bägaren hittade jag i hemmets veckotidning 2010. Kan skicka en PDF till din mejl om du vill.
Maria Ivansson

2013-12-08 // 10:00:41
» Judit Källström

Hej! Snälla kan du hjälpa mig. jag har försökt att virka denna glassbägare genom att titta på ditt fantastiska verk, men inte lyckats. Skulle du kunna skicka mönstret till mig.

2014-08-17 // 20:11:19
» annika

Hej Maria! jag har letat efter bra mönster på glass som jag tänkt virka till barnen. denna glass är utan tvekan finaste jag hittat, men hittar tyvärr inte mönstret nånstans. har du kvar de o i så fall, har u möjlighet att maila de till mig? vore tacksam!

Svar: Hej Annika, jo jag har mönstret som PDF och skickar det gärna till dej. Hittade det i en tidning hos min mamma så det är inte min egen design, men snygg är den och rolig att göra.
Maria Ivansson

2015-06-02 // 11:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: