Hantverksdag på TA

Igår var jag med på en hantverksdag som de ordnade på mitt jobb under lunchen. Där visade och sålde jag mina virkverk. Det gick väl sådär, fick sålt för 250kr. Det var många som tittade och frågade så det var riktigt kul. Här är lite bilder.
 
  
Välkomstkommittén bjöd på glögg och pepparkaka till alla besökare
 
   
Några av alla besökare.
 
Här kommer alla utställare som visade och sålde sin hobby.
 
Fotografier.                                                  Smycken.
 
 
Sömnad ex väskor och barnkläder mm.           Kroppsvårdsprodukter.
 
 
Stickade dukar.                                            Virkade och stickade sjalar.
 
 
Virkade sängöverkast.                                 Virkade figurer, bakverk och växter mm av mej. 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: