Virkverk till salu

Det har blivit ganska många virkverk hemma på hyllorna nu. Det börjar bli ont om plats för alla figurer, växter och bakverk. Därför tänkte jag sälja till de som så önskar. De som finns presenterade här på bloggen är till salu (om de finns kvar) och flyttar gärna till ett nytt hem för att sprida lite glädje. Jag skriver inte ut priser utan ni får höra av er om ni är intresserade av någon speciell så meddelar jag priset.

» Kommentarer
» Astrid Paajanen

Hej
Jag undrar vad dina små troll kostar? Jag är förskollärare och söker troll till sången "När trollmor har lakt sina 11små troll".

Med vänlig hälsning,
Astrid

Svar: 60kr brukar jag ta på utställningar och mässor. De hårfärger jag har hemma är: orange, gul, turkos' terakotta , grön, ljusblå, mörkblå. Kroppen kan fås i alla färger som övriga virkverk.
Maria Ivansson

2013-10-13 // 11:15:11
» Emelie

Hej!
Vilken mejl kan man höra av sug till om priser? Jag är intresserad av pris på bakverken som dammsugaren, munken...?

Med vänlig hälsning,
Emelie

Svar: Kul att du gillar mina virkverk, jag skickar ett mejl med priser.
Maria Ivansson

2014-06-17 // 19:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: