Julmarknad Essunga 17-11-2013

I söndags var jag ute på Julmarknad och visade mina virkverk. Kan inte säga att det var någon julstämning ute med strålande sol och ca 8°C. Men en dragspelare med tomteluva som spelade juliga låtar, kaffe och pepparkakor höjde julstämningen inne. Det var många som kom och kikade på mina virkverk men bara en som köpe. Fick inte ihop till bordshyran denna gången heller. Men jag fick visa min hobby och kanske får jag några beställningar av de som tog mitt visitkort.
 
Här är några bilder, mitt bord syns till höger i mitten.
 
(Foto NLT)
 
   
    
   
   
 
Lokaltidningen var där och fotade utställarna, bla mej och mina figurer och skrev några rader. Så igår (onsdag) hamnade jag än en gång i tidningen. Det är kul med lite uppmärksamhet :-). 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: