Tavla 1 2013/2014 Antens järnväg

I mitten av september så började jag på en målarkurs. Nu är terminens första tavla färdig. Motivet är från Anten-Gärfsnäs Musée Järnväg. Vid en trivsel kväll med jobbarkompisarna i en sommarstuga vid Anten var det så vackert vid spåret att jag bara måste fota det. Med kameran tätt på rälsen blev fotot effektfullt.
 
Tyvärr så gick det inte att vrida bilden rätt hur mycket jag än försökte. Tror det beror på att den är tagen med mobil. Det blir till att vrida på huvudet istället :-)
 
Tänkte sedan när jag började måla att det nog skulle göra sej även som tavla, om jag bara lyckades få till det. Är ganska nöjd med resultatet.
 
Tavla 1. Antens Järnväg, MI 2013

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: