Kurs Lappteknik del 4

Dags att tillverka fler remsor så väskan blir klar. 
 
Fläta tillbaka på locket.
 
Väskan är klar, återstår bara att fläta in ett axelband och sätta fast ett lås.
 
Lås och axelband på plats, så nu är väskan helt klar! Öppen...
 
...stängd.
 
Jag är jättenöjd med resultatet på min design av väskan. Kursledaren hade inte gjort en sån här tidigare och hon gillade min ide.

» Kommentarer
» Emma

Hej!
Min dotter vill öppna kiosk i sin lekstuga så jag söker febrilt efter virkade bakverk och glass strutar, snälla säg att du säljer..?
Mvh Emma

Svar: Visst säljer jag, vad är du intresserad av? Det jag visat här har jag mönster på men allt finns inte kvar eftersom jag är ute på lite mässor ibland.
Maria Ivansson

2014-03-31 // 14:13:31
» Emma

Vill ha allt från dammsugare till bullar till glass strutar.
Kan du maila mig vad du har/vad du kan göra..? Samt pris.
Mvh Emma

Svar: Vad kul, jag ska kolla vad jag har kvar hemma när jag slutat jobbet. Skickar mejl i kväll. Mvh Maria
Maria Ivansson

2014-04-01 // 11:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: