Presentation av mej

Jag är en kvinna mitt i livet som nyss återupptäckt virkningen genom amigurumis. Jag blev helt fast för dessa små söta figurer, för att inte tala om alla dessa bakverk och växter. Det är helt otroligt vad mycket kul mönster det finns på nätet, både gratis och att köpa. Har samlat på mej många så nu är det nästan svårt att välja vad jag skall virka.
 
Jag bor i ett gammalt mejeri på varaslätten med min familj. När jag inte virkar så pysslar jag hemma, går på gym där jag tränar Bodypump och Core eller tar en ridtur. På sommaren går jag gätna långa promenader på grusvägarna eller njuter/jobbar i trädgården.
 
Mia
 
 



» Kommentarer
» Yvonne Albinsson

Hej Maria! Det var fina saker, jag pratar visar dina alster för dom andra på fredag. Vi kollar om det finns någon plats för dej. Kan du maila ditt mobilnr. Så hör jag av mej Med vänlig hälsning, Yvonne ps vi passar åt varandra ds

2012-11-29 // 14:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: