Snöflingor

Dax för lite nytt julpynt att presenteras. Denna gången är det några snöflingor som jag hittade på en hemsida full av möster på olika snöflingor. Det är bara att välja den du tycker bäst om och börja virka. Mönstren hittade jag Här och Här.
Här är alla snöflingor samlade innan jag stärkte dom.
 
 
Så här fina blev de efter stärkning.

» Kommentarer
» jonna d

Så fina!
Jag håller på att göra en julpynts lista och undrar om jag skulle kunna få länka till ditt inlägg samt låna din bild?
//jonna d

Svar: Tack! Jo det går bra att länka till mitt inlägg, vet inte om det går att låna fotot men prova gärna. Så länge du länkar till mej är det ok att låna bilden.
Maria Ivansson

2013-09-30 // 16:24:21
URL: http://sniffarskonhet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: