Hantverksmässa Nossebro

I söndags (27/10) ställde jag ut mina virkverk på Hantverksmässa i Nossebro. Den besöktes tyvärr inte av så många så försäljningen blev liten. Fick inte ens ihop till bordshyran. Men jag fick visat mina alster i alla fall, och det var många barn som tyckte om det jag gjort. Lokaltidningen var där och ställde lite frågor. Han tyckte om mina bakverk och ville att jag skulle posera på bild med dom.
 
Här är några fler bilder på utställare i samma lokal där jag ställde ut (det fanns två lokaler).
 
 
 
 
 
 
 
 Igår (28/10) var jag med i tidningen tillsammans med några till från vedum. Det visade sej att var 5:e utställare var från vedum, Kreativa Vedum! Jag var med på två bilder och reporten hade skrivit ganska mycket om mitt arbete med amigurumi. Kul :-)
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: