Små ugglor i nyckelring

 
 
 
Små söta ugglor som passade perfekt att sätta fast en nyckelring på.
 
Mönster hittade jag Här fast ögonrundlarna skulle egentligen varit i filt men det hade jag inget hemma. Så jag fick ta det som fanns hemma och göra de av garn istället, och det funkade ju lika bra.
 

» Kommentarer
» Renee

Hej var har du köpt detta mönster?

Svar: Hej,Klicka på ordet HÄR så kommer du till mönstret.
Maria
Maria Ivansson

2014-02-18 // 21:27:52
» Renee

Tyvärr funkar inte länken på min dator

Svar: Nu har jag uppdaterat länken och testat så den fungerar, hoppas du kommer åt mönstret nu.
Maria Ivansson

2014-02-19 // 07:37:13
» Renee

Nu funkade den :)

2014-02-19 // 19:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: