Mop-Topz troll

Visst är dessa söta? Kan inte sluta virka dom, det kommer bli en hel by av dom till slut! Kommer nog att göra en i varje fär jag har hemma och då blir det många.



Dessa två fick Annica och Kim i födelsedagspresent i efterskott. Den ena hade lite mycket att bära så den fick en korg på ryggen till hjälp. Ett lite roligare sätt att ge bort pengar på tyckte jag. Mönster hittade jag Här.

» Kommentarer
» Astrid Paajanen

Vilka söta troll. Hur mycket kostar dom? Jag är förskollärare och önskar troll för sången om troll mor som lägger sin 11 små troll.

Tack!
Astrid

Svar: Tror jag skickade ett svar tio dej förut, men 60 kr brukar jag ta för dom på mässor och utställningar. Du är välkommen med en beställning.
Maria Ivansson

2013-10-18 // 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: