Mobilfodral

Har skaffat en ny mobil som jag inte vill skall bli så repig, så jag knåpade ihop ett fodral. Så här blev det och naturligtvis i min favorit färg orange.
 
 
Jag lade upp 17 lm och virkade fram och tillbaka med 16 fm tills jag fått önskad längd på bandet, pluss ca 2 cm överlapp. Sedan virkade jag en kant runt hela bandet som jag sedan virkade ihop på långsidorna.
 
Ps. Det är ok att sälja färdiga virkverk från mina mönster, men inte kopiera mönstret och påstå att det är ditt. Men länka gärna till mitt mönster och tala om vem som designat ds.

» Kommentarer
» Sara

Hej! är det en Samsung S3? Jag frivirkade ett fodral härom dagen... Helstolpar. Men detta var jättefint!

Svar: nej, det är en W. Men det går lika bra att göra till S3, bara anpassa efter storlek.
Maria Ivansson

2012-09-14 // 23:28:35
URL: http://www.sarasgoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: