Fler figurer

Här är några fler figurer som jag fått färdigt.


En liten gris som Emeli Hjelm fick. Mönster hittade jag här.


Två mini tårtor som Emeli också fick, den högra ska likna en "misslyckad" tårta.Mönster hittade jag här (v) och här (h).

 

En liten manet som Emelie också fick.Mönster hittade jag här.

 

En stirrande enögd tomat, nästan så man blir hypnotiserad? Mönster hittade jag här.


» Kommentarer
» Birgitta Andersson

Hej!

Det är svårt att se dina bilder och läsa texten pga

att bakgrunden slår igenom.

2012-03-19 // 19:18:27
» Anonym

Prova att byta webbläsare till ex googlecrome eller firefox. det blir lakadant för mej när jag använder explorer.

2012-04-27 // 08:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: