Jul på Haraberget

I söndags var jag på Haraberget i Herrljunga och ställde ut mina virkverk. Det var första gången jag ställde ut mina virkverk utomhus. Det snöade så mycket när vi ställde iordning våra grejer att jag fick täcka över med en duk för att de inte skulle bli allt för blöta.
 
Här är de övriga utställarna:
 
 
 
 Strax efter öppnandet så slutade det snöa och det blev en härlig julstämning med ljus, tomtar, småbrasor och glöggdoft.
 
När det blev mörkt så kom Lucia med följe och spred ytterligare stämning med sånger. 
 
Sedan var marknaden slut och det var dax att plocka ihop. När jag kom hem och räknade igenom det jag sålt så kunde jag glatt konstatera att detta var säsongens bästa försäljning. Kul att sista försäljningen blev så bra och att kunna sluta säsongen på pluss.
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: