Marsvinsfamilj 1

För den som inte tål eller vill slippa jobbet med städning av bur mm så virkade jag dessa små gynnare. De är mycket naturtrogna och i rätt storlek. Detta är den första familjen som blev klar, tänker göra ytterligare en med andra färger och utseenden. Mönstret köpte jag Här.
 
Hela familjen samlad.
 
Ungarna, tripp-trapp-trull. Virkade i olika tjockt garn efter samma mönster, Därför blev de lite olika stora.
 
 
 
Den första ungen virkade jag i Bianca med virknål 2,5mm. (minst)
 
 
Den andra ungen virkade jag i TeddyBear med virknål 3mm. (störst)
 
 
Den tredje ungen virkade jag i Tilda med virknål 2,5mm. (mellan)
 
 
Mamman virkade jag i Tilda med virknål 2,5mm.

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: