Vara Konstrunda

I helgen deltog jag med mina tavlor och virkverk på Vara konstrunda. Hela helgen var det kanon väder och det bidrog säkert till att antalet besökare blev så många. På lördagen var det även skördemarknad i Vara och då var det många ute i det sköna vädret bland butiker och knallar på torget. Kan tänka att många passade på att vara lite kulturella kolla på lite konst runt om i kommunen.
 
Folderns första sida.
Karta som visar vart alla utställare finns. Den som ville se alla hade nog två hektiska dagar, fast de flesta valde säker ut de utställare som verkade mest intressanta att titta på.
 
Här är några bilder från fredagens mingel på samlingsutställningen i Församlingshemmet där alla deltagande utställare deltog och visade var sitt verk.
Här är hänger min tavla, Röd papegoja.
 
 
Kvartersgården HSB, där jag ställde ut mina tavlor och virkverk tillsammans med 6 andra konstnärer. (Alf Larsson, Lisbeth Åkesson, Anna-Karin Karlsson, Maria Brorsdotter, Barbro Andreasson, Mona Mathsén)
Mina tavlor från vänster: "Mjölkbord vid rapsåker", "Antens järnväg", "Vinranka", "Torpet", "Lökar".
Tavlor från vänster: "Blomsterkanna", "Tittut", "Klosstorn", "Belladonna", "Bokhylla", "Klosspyramid".
Mina virkverk
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: