Disktrasor del 1

För ett tag sedan så köpte jag massor av garn som jag sedan nystade med garndvinda och "nyst-maskin" (se tidigare inlägg). Nu tänkte jag presentera del av resultatet, alla trasor kommer tyvärr inte med eftersom några redan hunnit bli sålda.
Mönster har jag hittat på dropsdesign.se  där de presenterar olika virktekniker, se även tidigare inlägg i virktekniker.

» Kommentarer
» Anonym

Vad tar du för disktrasorna?

Svar: 60 kr
Maria Ivansson

2015-12-04 // 14:24:51
» Anonym

OK, hur hittar jag dina allster? Det som du har till försäljning?

Svar: Det jag presenterat i inlägg är till försäljning om det finns kvar, annars fixar jag nytt.
Maria Ivansson

2015-12-10 // 23:56:28
» Anonym

OK,cdå vet jag, bästa fråga då :-) hur beställer jag av dig?

Svar: Du kan skicka din beställning till min mejl som finns i ett inlägg i kategori "kontakta mej".
Maria Ivansson

2015-12-13 // 23:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: