Garner till Disktrasor

Igår köpte jag meterial till mitt senaste projekt...Disktrasor.
Nu ska här virkas Disktrasor som går att använda om och om och om igen, bara in i tvättmaskinen så är de som nya igen. Tycker att kombinationen Bumull och Lin ger bästa resultatet, men färgerna som fanns i ett fördigt blandgarn var bara 4 och i mitt tycke lite tråkiga. Jag vill ha lite mer färgglatt, det blir lite roligare då. Lösningen blev att kombinera två garner, ett i Lin och ett i Bomull. Det här är vad jag hittade i butiken hemma, tycker att färgerna stämmer överens väldigt bra med varandra.
Har jag tur får jag ut två disktrasor av varje färg och kanske någon randig av resterna.
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: