Mössa med Monark-märke

För ett tag sedan så visade jag ett Monark-märke som jag virkat. Nyligen så fick jag ytterligare ett brev på posten. Denna gång innehöll det en vanlig svart mössa. Nu var det bara att sy fast märket. Tyvärr var det ingen hemma som ville vara modell och visa resultatet, men kära gamla Teddy fanns i närheten och han ställde gärna upp.
 
Så här blev mössan, märket passade bäst att sätta på sidan eftersom det sitter så på MC´n
Nu ska mössan få åka iväg med Posten, både Teddy och jag hoppas att beställaren blir lika nöjd med resultatet som jag. Det här var ett kul, utmanande och annoulunda projekt att göra. Får se om det blir liknande projekt framöver. 
 
.

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: